Kontorsassistent till Uppsala City!

May 7, 2020

Hjälp vår kund att göra deras arbetsplatsen till den bästa, så att såväl kollegor som gäster älskar att komma dit. I dina arbetsuppgifter ingår det att se till så att trivseln på arbetsplatsen alltid är på toppnivå! En del av städningen outsourcas men visa städningsuppgifter kommer att vara en naturlig del av arbetsuppgifterna. Kunden kommer lägga mycket ansvar på dig och din förmåga att ta tag i saker som behöver att fixas.

Vem är du?

För att vara rätt person för tjänsten behöver du vara prestigelös, glad, trevlig & positiv. De ser även att du är lösningsorienterad, ambitiös och har entreprenörsanda. Då det är en stor bredd på arbetsuppgifterna, därför behöver de någon som är arbetsvillig och inte har problem med att skita ner händerna. Arbetet kräver även att du är noggrann, har sinne för detaljer och är kostnadsmedveten.

Tjänsten kräver att du har en vilja att ständigt utvecklas. Du bör kunna dig bekväm att uttrycka dig i tal och skift såväl som svenska samt engelska. Har du erfarenhet av arbete som assistent, receptionist eller annat servicerelaterat yrke är det meriterande. Även goda datakunskaper är meriterande.

Utöver detta gillar du att:

  • Hålla ordning och reda samt att få saker att fungera.
  • Vara spindeln i nätet och lösa problem.
  • Skapa mysiga och hemtrevliga miljöer.
  • Sprida glädje, vara en teamplayer samt arbeta prestigelöst.

Din ansökan:

Skicka din ansökan till jack.robertsson@happygroup.se redan idag då vi intervjuar löpande för tjänsten. Vi kontaktar endast de som kallas till intervju.

Kontaktperson:

Jack Robertsson
jack.robertsson@happygroup.se

Om uppdraget

Ort:

Uppsala

Uppdragstyp:

Rekrytering

Omfattning:

Heltid

Språkkrav:

Svenska

Ansök i formuläret nedan