Norsktalande Customer Service Specialist!

June 30, 2020

Vår kund:

Bolaget är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder finansiella lösningar och tjänster för privatpersoner och företag i större delen av Norden och övriga Europa. De är en snabbväxande aktör på finansmarknaden och har fått ta emot utmärkelsen DI Gasell tre år i rad, vilket bevisar att de vet hur lönsam tillväxt skapas. De är idag cirka 110 anställda, med huvudkontor i centrala Stockholm samt filialer i Oslo och Helsingfors.

Rollen:

I rollen som Customer Service Specialist kommer du att tillhöra deras avdelning Consumer Finance. Du är en del av bolagets norska team men är baserad i Stockholm. De arbetar med frågeställningar kring lån, krediter och sparkonton för privatpersoner. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av kundkontakt över telefon och e-mail där du hanterar inkommande ärenden från deras befintliga kunder, men också hjälpa de personer som önskar bli kund hos bolaget.

Vår kund söker dig som:

  • Är serviceorienterad, noggrann, stresstålig, flexibel och pratar norska flytande.
  • Har en härlig personlighet. Telefonen är ditt främsta verktyg, så de söker dig som drivs av att ge god kundservice.
  • Har en gymnasieexamen samt har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.

Vår kund erbjuder:

  • En miljö som är präglad av positiv utveckling och förändring.
  • Möjligheten att vara med och påverka på riktigt. Hos vår kund spelar alla en stor roll i bolagets framgång, ni gör den här resan tillsammans som ett team.
  • En omgivning med härliga kollegor och många gemensamma aktiviteter så som AW:s, motions- och löptävlingar.

Din ansökan:
Skicka din ansökan till jack.robertsson@happygroup.se redan idag då vi intervjuar löpande för tjänsten. Vi kontaktar endast de som kallas till intervju.

Kontaktperson:

Jack Robertsson
jack.robertsson@happygroup.se

Om uppdraget

Ort:

Stockholm

Uppdragstyp:

Rekrytering

Omfattning:

Heltid

Språkkrav:

Norska och engelska

Ansök i formuläret nedan