Serviceinriktad supportmedarbetare sökes för kunds räkning!

January 16, 2020

Vår kund söker nu ytterligare en supportmedarbetare till deras journalsupport. Är du en målmedveten teamplayer som brinner för att leverera den bästa servicen? Då kan du vara helt rätt person för vår kund!

Om vår kund

Vår kund grundades år 2013 och är ett dotterbolag till den ledande koncernen på den svenska marknaden inom privat tandvård och hälso- och sjukvård. På deras moderna och fräscha kontor centralt i City är de cirka 35 medarbetare med kompetenser inom Support, IT och tandvård. De har idag över 3000 aktiva användare av sitt molnbaserade journal- och bildhanteringssystem där deras uppdrag är att förenkla vardagen för alla som arbetar inom tandvården med verktyg som gör att de kan fokusera på det som i slutändan är viktigast, patienten!

Utvecklingsmöjligheter

Som ny kollega i vår kunds supportorganisation är det ett naturligt steg att först lära dig alla grunder i 1-line supporten. Därifrån öppnas flertalet möjligheter för dig att ta nästa steg inom organisationen. Du kanske siktar på att gå vidare till ännu mer tekniska utmaningar inom 2-line och 3-line, kanske vill du jobba produktnära? Möjligtvis får du mersmak för utbildning eller sälj? Oavsett inrikting blir du en viktig del av organisationen och utlovas personlig utveckling utan dess like!

Beskrivning av tjänsten 

Journalsupport är ett av vår kunds verksamhetsområden och i din roll som 1-line support kommer du att stötta deras tandläkarmottagningar i den dagliga verksamheten. Teamet på journalsupporten består av 15 mycket kompetenta medarbetare där teamwork är nyckeln till framgång. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med dina 2-line och 3-line kollegor, men också överskridande med utvecklar och sälj/start-up kollegorna. Utöver din roll i supporten så kommer du även ges ett stort utrymme för att arbeta med förbättringar och utveckling av verksamheten. 

Du kommer att ges en gedigen introduktion av vår kund och kombinerat med din entusiasm och vilja att lära dig så kommer du bli en viktig del av teamet. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du vill ta för dig. Vår kund poängterar att alla lär sig bäst på olika sätt och därför kommer de tillgodose dig med det bästa sättet just lämpat för dig, men du kommer behöva “kavla upp ärmarna” och verkligen sätta dig in i det.

Dina arbetsuppgifter 

– Genom fjärrstyrning mail och telefonkontakt ge proffsig support till mottagningarna  runt om i Sverige

– Lösa problem tillsammans med kunderna

– Hantera och logga felanmälningar

– Lägga vidare ärenden av svårare/mer teknisk art 2-line

– Jobba tätt med utvecklingsteamet och produktteamet för ständiga förbättringar av supporten 

Vi tror att du 

– Tidigare har erfarenhet från telefon och mailsupport och/ eller erfarenhet av tandvård

–  Är prestigelös 

– Brinner för att ge bästa tänkbara service

– Är relationsskapande

– Är en teamplayer 

– Är utåtriktad och positiv

Vår kund erbjuder

Stora utvecklingsmöjligheter och möjlighet att påverka företagets olika processer och utveckling. Du kommer utöver detta erbjudas en konkurrenskraftig lön och en hög friskvårdsersättning. 

Din ansökan

Skicka din ansökan till jack.robertsson@happygroup.se redan idag då vi intervjuar löpande för tjänsten. Vi kontaktar endast de som kallas till intervju.

Kontaktperson:

Jack Robertsson
jack.robertsson@happygroup.se

Om uppdraget

Ort:

Stockholm

Uppdragstyp:

Rekrytering

Omfattning:

Heltid

Språkkrav:

Svenska

Ansök i formuläret nedan